Ben Bir vatandaş olarak
bizzat yaşayıp şahit olduğum bir konuyu ve beraberinde tüm vatandaşların böyle
bir halkla ilişkiler uygulamasından yararlanmasının sonucunda fayda gördüğümü
sizlerle paylaşmak istiyorum.2009 yılından beri Vakıflar Bankasına olan 20.000
TL.ihtiyaç kredisi borcum vardı.Bunun 2.000 TL.sını ödedim.Daha sonra elim
daraldığından ödemeleri yapamadım.Bu 18.000 TL.lık borç 3 yıl içinde 38.000
TL.sı oldu.Borcumu ödemek için başvurmadığım şube kalmadı.Namusumla borcumu
ödemek istedğim için yardımcı olmadılar.Hep dedikleri 3.000 TL.peşinat 2.000
TL.aylık taksitle borcu yapılandırabileceklerini söyleyiph durdular.Benim bu
şartlarda ödemem imkansızdı.Zaten bir halk deyimi vardır;” BANKALAR BORCUNU ÖDEYEMEYEN VATANDAŞI SEVER
“diye aynen o duruma düştüm.
Bu zamanlarda en büyük desteği eşimden
gördüm,buradan kendisine sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum,o dünyanın en iyi
eşidir.Eşim benden habersiz AKİM”e mesaj atmış ve içinde bulunduğumuz durumu anlatmış;
From: akim@akim.org.tr
To: eminevaran@hotmail.com
Date: Tue, 28 Jun 2011 11:02:28 +0300
Subject: Yeni Başvuru - AKIM CRM:0001184
Sayın EMİNE VARAN,
To: eminevaran@hotmail.com
Date: Tue, 28 Jun 2011 11:02:28 +0300
Subject: Yeni Başvuru - AKIM CRM:0001184
Sayın EMİNE VARAN,
AKİM'e yaptığınız
müracaat (110623-0822) numarasıyla kaydedilmiştir. Kaydınız,
sonuçlandırılmak üzere ilgili merciye bildirilecek ve size geri dönülecektir.
AKİM'e gösterdiğiniz ilgi
ve destek için teşekkür ederiz. 0312 444 25 44
Sağolsunlar AKİM”den
anında yanıt geldi ve beni Vakıflar Bankası Malatya Bölge müdürlüğünden
aradılar,öyle ilgili ve alakalı sıcak davrandılarki bizim ödeyebileceğimiz
şekilde borcumuzu hemde indirim yaparak yapılandırdılar.Şu an gönül rahatlığı
içinde borcumuzu ödüyoruz.
Bizzat kendim yaşadığım,
karamsarlık içersine düştüğüm bu konuyla ilgili olarak tarafıma gelen mailler ve
AKİM’LE
yaptığım yazışmalar açıkçası sıkıntıma merhem olmak adına beni oldukça
rahatlattı.Sonuç ise müracaatımdan kısa bir süre sonra yapılandırmayla ilgili
ödeme planı tarafıma bildirildi.AKİM’İN bilişim ve iletişim teknolojileri
kullanılarak hayata geçirilen bir halkla ilişkiler uygulaması olduğunu bir kez
daha bizzat yaşamış oldum.
Benim içine düştüğüm bu durum belki basit bir durumdu.Ancak basit olarak görünen her ne olursa olsun önemsiz göründüğü takdirde sonucunda üzücü olaylar meydana gelebilir. Bu günkü köşe yazım kendimin bizzat yaşadığı bir konudur.Bu veya buna benzer sıkıntı yaşadığınız,karamsar düşündüğünüz her ne olursa olsun hiç çekinmeden size daima yakın olan,yaralarınıza merhem olan
“BİMER”http://www.basbakanlik.gov.tr/Forms/Bimer/pApplicationEntry.aspx adresine
T.C numaranız,açık adres ve istenilen bilgileri doğru şekilde ifade ettiğinizde
yaşadığınız sorunlara çözümü anında bulabilirsiniz.En önemlisi de
müracaatınızın hangi aşamada olduğunu kendinizde rahatlıkla
sorgulayabilirsiniz.”AKİM” ve “BİMER” ile oluşturulan sistem sayesinde vatandaş
ile devlet arasındaki iletişim kanallarının tümü açık tutularak müracaatların
her zaman ve her yerden yapılabilmesi yanı sıra, müracaatlara cevapların da
hızlı, etkin ve daha ekonomik bir şekilde verilebilmesine imkân
bulabileceksiniz.
Başbakanımız Recep Tayyip
Erdoğan’a ulaşmak için “İşte Başbakan e-Posta Adresi bimer@basbakanlik.gov.tr” denmesiyle
hizmete geçen ,BİMER’de görevli, vatandaşların sıkıntılarıyla mücadele eden
sorunlara merhem olan vatandaşla sürekli diyalog halinde bulunan böylesi
anlamlı bir görevi üstlenerek tam anlamıyla icra eden halkla ilişkiler
sorumlularını bir vatandaş olarak hem tebrik ediyorum,hem de başarılarının
devamını diliyorum.
From: akim@akim.org.tr
To: eminevaran@hotmail.com
Date: Thu, 21 Jul 2011 10:50:03 +0300
Subject: Başvurunuz sonlandı CRM:0001406
To: eminevaran@hotmail.com
Date: Thu, 21 Jul 2011 10:50:03 +0300
Subject: Başvurunuz sonlandı CRM:0001406
Sayın EMİNE VARAN
AK Parti İletişim Merkezi’ne yapmış
olduğunuz 110610-0082 numaralı başvurunuz, Devlet Bakanlığı
(Ali BABACAN); 'na iletilmiştir. Bakanlıktan gelen cevaplar aşağıda
yer almaktadır.
İlgili Mercilerin Cevabı:
20.07.2011
İlgili kurum Vakıfbank’tan alınan cevap aşağıdadır,
Diyarbakır Şubemiz takipli borçlusu Hasan Hüseyin VARAN’dan olan Bankamız alacağı ile ilgili olarak eşi Emine VARAN’ın AKİM’e yapmış olduğu başvuru üzerine, adı geçen ile idari yoldan temasa geçilmiş ve Bankamız alacakları borçlu talebi doğrultusunda ilk taksit peşin 60 ay vade ile ödeme planına bağlanmıştır
Devlet Bakanlığı (Ali Babacan) -
Bilginize sunar sistemimizi kullandığınız için teşekkür
ederiz.
AK PARTİ GENEL MERKEZ
HALKLA İLİŞKİLER BAŞKANLIĞI
AKİM
0312 444 25 44
www.akparti.org.tr/akim
1 yorum:
Yorum Gönder